تولد یک رویا

32 ١٢:٣٢ ب.ظ

مجموعه کارگاه های تولد یک رویا با هدف توانمندسازی دانشجویان رشته پرستاری و فوریت پزشکی به همت مدیریت توسعه فناوری سلامت، مرکز مشاوره و خدمات کارافرینی، مرکز رشد فناوری سلامت، دفتر صنعت،نوآوری و فناوری دانشکده پرستاری و کمیته تحقیقات دانشجویی دانشکده پرستاری در سه روز متوالی در محل دانشکده پرستاری بجنورد و مجتمع رفاهی تفریحی آموزشی روئین اسفراین برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی معاونت، افتتاحیه این کارگاه در روز چهارشنبه 29 فروردین 1403 در مرکز نوآوری معاونت پژوهشی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد که در این برنامه با استقبال دانشجویان پرستاری و فوریت پزشکی  همراه بود. در ادامه مطالبی در ارتباط با آشنایی با جوایز دانشجویی، بند ک، دانشجو نمونه و جوایز البرز و ... برای دانشجویان توضیحاتی ارائه دادند.

روز دوم این کارگاه در روز پنجشنبه 30 فروردین 1403 در سالن دکتر مرتضوی دانشکده پرستاری دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد. که دانشجویان با تسهیلات بنیاد ملی نخبگان، در بخش دوم در ارتباط با خودشناسی و شخصیت شناسی  و بخش پایانی کارگاه روز دوم با نحوه تیم سازی و مدیریت منابع انسانی آشنا شدند. 

روز سوم این کارگاه در روز جمعه 31 فروردین 1403 در محل مجتمع رفاهی تفریحی آموزشی روئین اسفراین برگزار شد. 
در این کارگاه دانشجویان با مفاهیم ایده، خلاقیت، فرصت و نوآوری در علوم پزشکی آشنا شدند. و در بخش دوم تکنیک های فردی و تیمی ایده پردازی نکاتی ارائه شد.


از مجموع 1 رأی

فاقد نظر