جذب دستيار پژوهش در قالب مشمولان طرح نيروي انساني و سربازی

به اطلاع می رساند، مراكز تحقيقاتي مصوب وزارت بهداشت دستيار پژوهش (پزشك/داروساز/دندانپزشك عمومي مشمول طرح نيروي انساني) جذب می کنند. وزارت بهداشت با هدف تشويق فارغ التحصيلان برتر علوم پزشكي، برنامه جذب دستيار پژوهش (پزشك/داروساز/دندانپزشك عمومي مشمول طرح نيروي انساني) در مراكز تحقيقاتي مصوب وزارت بهداشت را در دستور كار خود قرار داده است. همچنين با هماهنگي دفتر ثبت‌نام و توزيع پيام‌آوران بهداشت وزارت متبوع، برنامه جذب دستيار پژوهش سرباز در مراكز تحقيقاتي را آغاز نموده است كه اطلاعات كامل آن در سامانه برنامه به نشاني http://rap.hbi.ir آمده است. لازم به ذكر است جذب دستيار پژوهش (طرح نيروي انساني) در تمام طول سال انجام شده و محدود به زمان خاصي نيست ولي درمورد جذب دستيار پژوهش سرباز با توجه به تاريخ اعزام كه هر دو ماه يكبار است اطلاعات فرد بايد حداقل 50 روز قبل از تاريخ اعزام در سامانه مندرج در rap.hbi.ir  وارد شده باشد.(شرايط لازم براي مشمولان دوره سربازي جهت شركت در برنامه جذب دستيار پژوهش در مراكز تحقيقاتي در لینک ذیل آمده است.)

شرایط لازم برای مشمولان دوره سربازی جهت شرکت در برنامه جذب دستیار پژوهش در مراکز تحقیقاتی عبارتند از:

۱-فارغ التحصیلان پزشکی، داروسازی و دندانپزشکی عمومی، PhD در رشته‌های علوم پزشکی و کارشناسی ارشد علوم پایه پزشکی

۲- معدل ۱۶ یا بالاتر 

۳- چاپ حداقل یک مقاله نمایه شده در نمایه‌ نامه‌های ISI: Web of science یا PubMed: MEDLINE و یا Scopus

تبصره : نحوه توزیع بر اساس سوابق تحقیقاتی متقاضی و رتبه‌بندی مراکز تحقیقاتی در ارزشیابی سالیانه که توسط معاونت تحقیقات و فناوری انجام می‌شود، صورت می‌گیرد.

اطلاعات بیشتر در آدرس http://rap.hbi.ir قابل دسترسی است.

لازم به ذکر است ستاد نیروهاي مسلح جذب دستیار پژوهش سرباز را به مناطق خاصی از کشور محدود نموده است که فهرست به روز شده آن در خبر مندرج در صفحه اصلی سامانه با عنوان "دانش آموختگان برتر حوزه علوم پزشکی دوران سربازي را در مراکز تحقیقاتی خواهند گذراند" آمده است.


از مجموع 3 رأی

فاقد نظر