اعلام دستورالعمل اجرایی اعطای پژوهانه سال 96 - 1395 دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی

 

بر اساس مصوبات شورای پژوهشی دانشگاه دستورالعمل اجرایی اعطای پژوهانه سال 96 - 95 تدوین شده و از تاریخ 01/07/95 به عبد قابل اجراست. معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه جامع بودن این دستورالعمل را از نکات قوت آن دانست و ابراز امیدواری کرد که پژوهشگران دانشگاه بتوانند از این گرنت ها بهره مند شوند. در حال حاضر هشت نوع گرنت پژوهشی به شرح زیر برای اعضای هیأت علمی و کارکنان دانشگاه در نظر گرفته شده است.

  1. گرنت اولین پروپوزال ارسالی: این گرنت به عضو هیأت علمی که تاکنون هیچ قرارداد طرح پژوهشی در دانشگاه منعقد نکرده تعلق می گیرد.
  2. گرنت اولین مقاله چاپ شده در نمایه های ISI یا Pubmed: این گرنت مختص اعضای هیأت علمی و کارکنان رسمی و پیمانی دانشگاه است.
  3. گرنت طرح مرور نظام‌مند: این گرنت به عضو هیأت علمی که حداقل یک طرح تحقیقاتی خاتمه یافته با انتشار نتایج در یکی از نمایه های ISI یا Medline داشته اند و قصد انجام یک طرح مرور نظام‌مند دارند تعلق می گیرد.
  4. گرنت شش مقاله در یک سال: این گرنت به عضو هیأت علمی و کارکنان رسمی و پیمانی دانشگاه که حداقل شش مقاله در یک سال دارد تعلق می گیرد.
  5. گرنت انتشار مقاله در مجلات سرآمد: این گرنت به نویسنده اول و مسئول مقالات مروری و اصیل پژوهشی چاپ شده در مجلات اعلامی از سوی معانت پژوهشی دانشگاه تعلق می گیرد.
  6. گرنت مقالات پر استناد سال جاری و سال گذشته
  7. گرنت اعضای هیأت علمی دارای استناد به ازای هر مقاله
  8. گرنت برگزیدگان جشنواره رازی

 

دستورالعمل اجـرایی اعطای گرنت های پژوهشی 96 - 95
دانلود


فاقد نظر