پذیرش مقالات دانشجویان و حضور دانشجویان دانشکده پرستاری در کنگره ...

 

پذیرش مقالات دانشجویی در کنگره بین المللی پیوند اعضاء و جراحی خراسان

 

مقالات دانشجویان با عناوین " بررسی آگاهی و نگرش پرستاران بخش مراقبت های ویژه و اورژانس نسبت به مرگ مغزی و اهدای عضو در بیمارستان های شهر بجنورد در سال 1394" و " آگاهی و نگرش نسبت به مرگ مغزی و اهدای عضو در دانشجویان علوم پزشکی و علوم اسلامی"  در کنگره بین المللی پیوند اعضاء و جراحی خراسان پذیرفته شد.

 

مریم یزدانی، شادی نوروززاده و زهره صفائیان دانشجویان رشته پرستاری ورودی 91 و با همکاری اساتید پرستاری سرکار خانم ها طوبی حسینی عزیزی و سیماسادات حجازی در این کنگره حضور داشتند.

 

این کنگره با موضوع " Transplantation & Implantation" از 26 الی 29 آبان ماه 1394 با همکاری جامعه جراحان خراسان، دانشگاه علوم پزشکی مشهد و انجمن پیوند اعضاء ایران و با حضور اساتید و سخنرانان برجسته داخلی و خارجی در شهر مقدس مشهد و در محل هتل پردیسان برگزار شد.

 

این کنگره حول محورهای پیوند کبد، پیوند کلیه، پیوند قلب و ریه، پیوند مغز استخوان و سلول های بنیادی، پیوند پانکراسو روده، پیوند پوست و بافت، داروها و عفونت ها در پیوند، اخلاق پزشکی و پزشکی قانونی در پیوند، بازسازی ها و Implantaion برگزار و متخصصین رشته های مختلف جراحی، داخلی، اطفال،بیهوشی، عفونی، ایمنولوژی، پاتولوژی، رادیولوژی و همکاران رشته های پیراپزشکی در این کنگره حضور فعال داشتند.

 

 

 

 

 

 

 

 


از مجموع 2 رأی

فاقد نظر